Ako reklamovať tovar

Reklamovať je možné len tovar zakúpený u nás, a ktorý je vlastníctvom kupujúceho.

Tovar na reklamáciu vhodne zabaľte aby nedošlo k jeho poškodeniu a zašlite spolu s vyplneným reklamačným formulárom na našu adresu.

Tovar zašlite čistý, úplný so všetkým príslušenstvom na adresu:

Ing. Pavel Koníček - opasky a nože, Malé Ripňany 160, 956 07.

V reklamačnom formulári vyplňte:

- meno a priezvisko,

- adresu,

- telefonický a e-mailový kontakt,

- číslo faktúry,

- kód (názov) tovaru,

- dôvod reklamácie,

- navrhovaný spôsob vybavenia reklamácie (výmena tovaru, oprava tovaru, vrátenie peňazí a pod).

Reklamácia bude vybavená najneskôr do 30 dní od prijatia zásielky a vyplneného reklamačného formulára.

O jej vybavení Vás budeme informovať e-mailom.

Prípadné otázky Vám radi zodpovieme na tel. č.: 0949 348 005.

reklamačný formulár (PDF)